środa, 2 lutego 2011

Rose wave






Nie spodziewałam się, że "blue wave" będzie wzbudzał aż takie zainteresowanie. Stąd pomysł, żeby powstały podobne wzory ale w innych kolorkach. Teraz mi brakuje pewnych kolorów i jak zawsze będę musiała domawiać, żeby powstawały kolejne cudeńka. Póki co drugi ze wzorów, odrazu z kolczykami, jest gotowy. Pomyślałam, że do takiej bransoletki to potrzebne są bardziej wyraziste kolczyki niż zwykłe biconki na sztyftach. Przyszedł pomysł, żeby wykorzystać rybki. Myślę, że się spodoba. Dla chętnych możliwe dorobienie wisiorka w podobnym stylu.

Materiały: srebro pr.925, Swarovski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...