piątek, 11 marca 2011

Nowy początek i nowe pomysły

Zegarki powstają nowe bo tak się spodobały :) Co mnie bardzo cieszy. Dziś pokażę Wam nowy wzór z czerwienią. Jak dla mnie boski. Lada dzień będzie dostępny TUTAJ w ArtStacji.


Pomysły nowe stale realizowane choć nie wszystkie mam czas sfotografować :( Z nowości to fakt, że moje drobiazgi znaleźć będziecie mogli właśnie w galerii ArtStacja.


Nowa bransoletka podobna do blue wave i rose wave, chyba powinnam ja nazwać "black wave" :) kolczyki jeszcze nie gotowe bo chcę, żeby były inne. Ale do tego muszę pobawić się palnikiem a na to nie zawsze jest czas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...