czwartek, 17 marca 2011

Wymianka sutaszowa :)

To, że ja w dziełach sutaszowych zakochałam się już dawno to było wiadomo patrząc jakie blogi obserwowane się pojawiają :) i udało się - mam swój własny komplecik i kolczyki z sutaszu. A wszystko dzięki Anecie z Pinki świat, która spodziewa się kolejnego maluszka. Obdarowałam ją dosłownie stertą ubranek dla maleństwa i takimi malusimi skarpetusiami żabkami :) a w zamian dostałam to:






A do drugich kolczyków dostałam cudowną broszkę kolorystycznie dobraną:)

Rzeczy są cudowne. Wczoraj cały dzień w czarnym komplecie przechodziłam- jest super uniwersalny. Wiadomo, że dziś w tych drugich kolczykach :P Naprawdę podziwiam talent Anety. Ja takich dzieł z sutaszu to chyba nigdy nie wyczaruję :D

2 komentarze:

  1. Dziękuję za świetną wymianke :* Niech biżu długo ci służy :*
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...