czwartek, 7 lipca 2011

Sutaszowo

Witam w ten śliczny dzień, pogoda się poprawiła, nastrój wrócił, pracusie z płotem działają. Pracy bardzo dużo bo kilka zaległych urzędowych spraw się zbiegło, żeby jeszcze załatwić póki jestem dostępna. A więc działam i urzędowo i biżuteryjnie :)

Dziś kilka prac sutaszowych jakie powstały ostatnio dla bliskich mi osób i moje "turkusowe" kolczyki ozdobione kryształkami Swarovskiego.

Czarna broszka
 

 Wisiorek czarno-fioletowy (może uda się go pokazać w całości z kolczykami, które robiłam z dnia na dzień więc nie zdążyłam sfotografować)

 Kolczyki turkusowe z biconkami

2 komentarze:

  1. Wszystkie są cudowne,ale ja jako wielbicielka koloru zielonego oczu od nich nie mogę oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu dziękuję ślicznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...