piątek, 29 lipca 2011

Swarovski Kwiatuszek

Chyba mogę oficjalnie powiedzieć, że właśnie zakończyłam wszystkie zamówienia :) Co mnie bardzo cieszy bo to oznacza, że teraz będzie powstawać kilka drobiazgów, które od dawna czekają aby ujrzeć światło dzienne. I chyba mogę określić ten czas jako wakacje :) Bo zupełnie inaczej się robi różne caceńka jak czas nie goni.

Dziś coś, co powstało już dawno. miało być w formie wisiorka ale w końcu stanęło na tym, że będzie to broszka. Po nieudanej kiedyś tam próbie z broszką, która mi psikusa robiła i na ubraniu przekręcała się uparcie w dół postanowiłam zmienić trochę formę robienia broszek i najpierw powstała jedna broszka ze szkła do kompletu na wymianę z Art-Kulik, która tak mi się spodobała w robieniu, że zaraz powstała podobna ze Swarovskim.

Komplecik dla Natalie:

 A tutaj to co my dostaliśmy (zdjęcie zapożyczone od Natalie) - cudowne lwiątko :)



Nowa broszka z kryształkami Swarovskiego :



4 komentarze:

  1. Bardzo orzeźwiający komplet :) Niesamowita zieleń aż uspakaja.
    Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoła biżuteria!
    Dziękuję za wszystkie miłe słowa i wsparcie. Trzymam kciuki za nas obie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję

    lunamin- 3maj sie kochana

    Malgosiu- ty tez badz dzielna, wszystko bedzie dobrze :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...