czwartek, 13 października 2011

Trochę tak ospale w chorobie- tylko broszeczka

Ostatnio postanowiłam jako dodatek do czegoś większego zrobić kwiatuszka-broszkę. Jeszcze takowej nie robiłam, więc byłam ciekawa jak wyjdzie i czy się uda wszystko. Udało :) A do czego to dodatek pokażę już niedługo.


A mnie dopadło totalne przeziębienie :( Nos zatkany, głowa pęka. Okropność. Przez to od niedzieli nic nie dziergam, bo na nic sił. Ledwo żyję a dwójeczka urwisów na głowie i trzeba dać radę. Daję :) Póki co. Ale pomysły w głowie są, więc jak tylko będzie lepiej to i nowe rzeczy powstaną. A póki co ostatni drobiazg i mam nadzieję, że na dniach pokażę coś większego do kompletu. Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze i nowych obserwatorów. Jakoś tak miło jak ty się u kogoś pojawiasz regularnie i ta osoba zaczyna obserwować także Ciebie. Nie umiem do końca zrozumieć czemu wszyscy tak nie robią. Ale miło jest zobaczyć też nowe twarze. Witam. Miłego dnia Wam życzę wszystkim.

9 komentarzy:

  1. Zdrowiej szybciutko Beatko :* Buziaki i uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale za to jaka śliczna!!! Duzo zdrówka życzę!!! co do obserwacji blogów mam takie samo zadanie jak Ty:))

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowiej i nie daj sie chorobie !
    Broszka sliczna !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprawiłam się :)
    ZDrowia życzę, aczkolwiek, sądząc po efektach, czasem lepiej pochorować sobie w domu - twórczy czas to bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko dużo zdrówka dla Was!I jeszcze mam pytanko.Beatko czy robisz sutaszowe zegarki?

    OdpowiedzUsuń
  6. ann- a dziekuje dziekuje

    agus- no cos w tym jest,zeby choc polowa moich obserwatorow u ktorych bywam, komentuje dodala takze moj blog do obserwowanych to mialabym ponad 100 obserwatorow. jakos tego nie umiem pojac, bo wydawalo mi sie to naturalne ale... jak zawsze swiat sie swoimi prawami rzadzi :P pozdrawiam

    kasiu- wiesz, nie probowalam jeszcze. ale wszystko przede mna. a co kusilby Cie jakis? :)

    Daruniu i Elu- dzieki

    dziekuje za zyczenia zdrowia, powoli jest znacznie lepiej. pozdrawiam i milego dnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko życzę Ci dużo zdróweczka! Piękna broszka!Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  8. kasiu- ja czytalam w chorobie nie do konca zrozumiale :) tak robie sutaszowe :)

    Peniniu- dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...