niedziela, 27 listopada 2011

Ślubnie ale nie biało

      Wreszcie skończyłam. Komplecik może być zarówno ślubny ale może też służyć i w codziennym życiu i na specjalne okazje. Jest delikatny bo w zamyśle dla kogoś dosyć młodego wiekiem, więc zależało mi na tym, żeby nie przesadzić z wielkościami czy ilościami. Wydaje mi się perfekcyjny dla młodej dziewczyny. Kolczyki są zrobione w formie sztyftów na uszkach bezpośrednio, żeby można je było nosić zawsze. Pomysł kolczyków po ostatnich udanych próbach z oplataniem powstał automatycznie i napewno powielę go w najbliższym czasie. Już nawet materiał przygotowany na dwa kolorki. Tylko czasu mi dajcie w ciągu doby więcej :)




Dziękuję za miłe słowa, liczne odwiedziny i nowe twarze witam serdecznie. Jest mi bardzo miło :)

12 komentarzy:

  1. Piękny komplecik,taki bardzo delikatny.Jestem nim zauroczona :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, delikatny komplet, fajne kolory. I faktycznie wygląda jak dla młodej osoby.Trochę na inny temat -nie myślałaś nigdy o tym żeby robić zdjęcia na innym tle niż białym? Niektórych Twoich prac praktycznie w ogóle nie widać, a na pewno są śliczne :( Np. zdjęcie na palcach jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko piękny komplecik:)Taki delikatny-istne cudeńko:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko przecudne!!!!!!!!!! To pierwszy sutasz który mogłabym nosić. Ze względu na rozmiary :) Oglądam kolczyki czy wisiory i są piękne ale dla mnie przeważnie za duże. Ogólnie lubię małe rzeczy i ten komplecik według mnie jest idealny.
    Mój podziw dla Twojego talentu nie zna granic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny ... Jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje dziewczyny - az szczeka mi dzis opadla pod wrazeniem tak milych komentarzy :) dziekuje Wam- dzieki Wam i Waszym wpisom chce sie tworzyc.

    Marzenko- napisze Ci mailika pozniej :)

    pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny komplet!
    Misterny, piękny, delikatny, elegancki :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik...już wyobraziłam sobie wiązankę dla panny młodej w tej kolorystyce...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jakie arcydzieło! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny! zachwycające kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik i w pięknych kolorkach, taki delikatny.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na świąteczne candy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...