czwartek, 10 maja 2012

Zajawka kompletu w szarościach i prezenty (dużo tego:))

Oto kolejny tworek, który potrzebował poleżeć :) Jak zaczęłam robić opaskę szaro-białą to tą częścią właśnie zaczęłam i sznurki mnie tak nie słuchały, miałam za grubą igłę (nie mogłam za chiny ludowe znaleźć innej), koncepcja się rozmywała i zwyczajnie rzuciłam robótkę a zaczęłam całkowicie od nowa (czego wynikiem jest gotowa opaska :D). A coś czego nie użyłam sprułam do połowy, dołożyłam zupełnie inne fałdki, szlaczki i zakręcenia aż powstało takie cuś. W nowej koncepcji miał być wisior i tak już powstawał. Teraz dorobię do niego tradycyjne sztyfciaki zakręcone i będzie mały, zgrabny komplecik. Mam nadzieję, że na dniach całość pokażę i może coś nowego (i starego też bo powstały w nowych wersjach kolorystycznych bransoletki:)).




Użyłam masy perłowej, biconek swarovskiego i szklanej drobnicy.

I muszę się pochwalić jakie cuda dostaliśmy od Kasi z bloga "Katerina cała ja". Takie śliczności, że szczęka opada :)

Na początek album na pamiątkę naszej 20letniej znajomości. 1 września stuknie nam ta magiczna liczba :D (Kasia pożyczam zdjęcia :)) Album do obejrzenia TU w piękne pudełko zapakowany.




Słodkie 15 i 18 latki. Jak Wam się podobają? :P

Album dla Zuzki i folder na cd zapakowane w cudowne pudełeczko kolorystycznie zrobione - o cudownym ubranku nie wspomnę (dodam, że ja byłam tak przerażona tymi przeżyciami w ciąży, że nie kupiłam ani jednej rzeczy dla dziewczynki więc to nasze "pierwsze" ciuszki kobiece).


Folder na zdjęcia chłopców

Całość prezentu można podziwiać TU.

Ja jestem pod wrażeniem jakie cuda Kasia zaczęła robić w tak krótkim czasie. Choć z jej zmysłem kompozycyjnym wiedziałam, że to coś dla niej :) Jednym słowem zachęcam do zajrzenia do niej, zamawiania czy umawiania ciekawych wymianek bo warto :)

A ja zmykam od kompa bo już późno się robi. Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. Zajawka szalenie mi się podoba :)
    śliczne dostałaś prezenty Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wisor piekny i album niesamowita pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały wisior ,a prezenty rzeczywiście kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wisiorek i cudne albumy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. aleś sie obłowiła- cudne te albumy...no i zajawka nęcąca- jak Ty znajdujesz na to czas?

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy wisior :) delikatny i stonowany :) albumy piękne! zapraszam do siebie na moje kwitnące candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, mam wrażenie, że tylko kilka dni mnie tu u Ciebie nie było, a Ty już tyle cudeniek narobiłaś :)
    Oczywiście zaraz pobiegnę zwiedzać bloga Kasi.
    Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...