sobota, 2 czerwca 2012

I znowu kwiatek w AC plus takie tam :)

Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem z suwakową broszka. Aż nie spodziewałam się na nią takiego odzewu :)

Dziś trochę powrotu do dawnych prac. Dokładnie praca wylepiona wieku temu, odłożona i tak sobie czekała na wykończenie. Wisiorek z kwiatuszkiem art clayowym. Drobinka co myślę widać po zdjęciach. Na środku czerwona cyrkonia.


 Cały wisiorek ma 2cm z małym hakiem. Całość od podstaw wylepiona ręcznie, wypalona, zaoksydowana i przetarta.

Jak widać sezon mydełkowy rozpoczęłam na nowo i narobiłam cynamonowych mydełek i kilka żółtych toaletowych. Pewnie w następnym poście nowy kształt mydełek :)



I dodam taką bransoletkę, która czekała na zdjęcie już prawie miesiąc. Charmsy to okularki i kulka onyksu z perłami Keishi.






To jeszcze kilka migawek z wyspy kwiatów Mainau na jeziorze bodeńskim.

(photo by Filip :) pierwsze cztery)






To tyle na dziś idę kończyć komplecik dla młodej damy do pokazania w następnym poście :)

24 komentarze:

  1. Wyspa Mainau to moje ulubione miejsce.Ogromnie się wprawdzie zmęczyłam dreptaniem po niej, ale warto było.A w motylarium to nawet jeden z motyli upodobał sobie moje ramię i wcale nie chciał odlecieć.Czy były tym razem wraki samochodów "robiące" za doniczki? Bardzo mi się ten pomysł spodobał.Bardzo a bardzo wszystko mi się podobało.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to autek nie widzialam :( ale ogolnie bylo fajnie ale bardzo bardzo duzo ludzi. mnie te tlumy wykonczyly psychicznie :(

      Usuń
  2. Ale motyli "nałapaliście" ojoj :)))
    Same cuda - wiesz, że ja będę teraz po kilka razy dziennie "czekała" hihihi
    No nic ♥
    Warto przecież. Mydełko przepiękne!!!
    Kwiatek też, ale mydełko jest niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. ale, że posiadasz "mój" ulubiony Justynkowy naszyjnik - to Ci zazdraszczam z całego serca - i niech się dobrze NOSI :))) Jest cudny ♥

      Usuń
    2. wpadaj wpadaj :) to te mydelka wysle Ci dla najgorliwszego "komentatora" :D

      Usuń
    3. hahaha :)))
      to jest realne, znając moje "gadulstwo" hihihi

      Usuń
  3. Oj to ja chyba zacznę konkurować z Maryś, bo mydełka są cuuuudowne :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam powiedzieć,ze te mydełka u mnie pachną. Wisiorek świetny. Ja też będę często wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  5. mydełka piękne i pachnące...wisiorek bardzo ładny a fotki Fifka super...zdolniacha mały...

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie jakie cudne mydełka :DDDDDDDDDD
    Bransoletka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i masz :) czasu ma mało, a tworzy i zwiedza :)
    wisiorek cudny, mydełka - marzenie, bransoletka - śliczna :) no i te motyle... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwiedza tylko w wekendy :( i tylko w te, ktore mezus ma wolne ale zawsze cos. a z tworzeniem wszystko zalezy do dzieciow - jak daja to tworze ile wlezie :P

      Usuń
  8. Beatko, nikt nie uwierzy, ze masz dwu urwisów i niemowle przy piersi- tworzysz i tworzysz, a co jedno to piekniejsze♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki Justynko - fakt faktem myslalam,ze bedzie moje tempo duzo wolniejsze przy maluchach ale jakos daje rade :) choc bez bicia przyznaje,ze czesto zasypiam z nimi wieczorem ze zmeczenia :)

      Usuń
  9. dziekuje za wszystkie przemile komentarze

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty, motyle... pięknie. A mydełka, przez monitor czuję ich zapach:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko, Ty masz energii za trzech!! Jak Ty dajesz radę tyle zrobić? Ja jedną lalę męczę 2 tygodnie, a Ty ciągle masz coś nowego do pokazania. Jesteś moją idolką!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...