środa, 18 lipca 2012

Buteleczki

Dziś buteleczkowy szał w różnych kolorkach. Część zdjęć z ostatnich dni żywota aparatu więc nawet nie chcę ich komentować. Choć pocieszam się, że są i tak lepsze niż wiele innych. Niestety kilku rzeczy nie uda mi się pokazać. Dobrze, że jakiś skromny zapas różnych mam :) To będę dawkować. Gorzej, że srebrnych bigli też już nie mam - dosłownie ani jednej pary :( ha bo sztuki ale nie do par to bym nawet znalazła.

Na początek niebieskie kuleczki - pofrunęły jako knujowa niespodzianka dla dobrej kobitki






Fioletowe 

Kolorowe


Srebrne

Nie wiem czemu ale nie mogę dodać informacji o candy u Anuli - kto zna mój blog to wie jakie ona cuda robi. Tak czy inaczej zapraszam w tej formie na candy do niej :) bo napewno warto. Oj z chęcia bym wygrała jej tajemniczą niespodziewajkę.



A my zaraz zmykamy robić to:


Miłego dnia wszystkim życzę i uciekam od kompa.

8 komentarzy:

  1. Cudne buteleczki :)) Mój syn właśnie jest na etapie nauki pływania :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...buteleczki sweetaśne...kolorowe miałam okazję widzieć na żywo...Esia jest szczęśliwa właścicielką... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buteleczki super :)
    Bardzo fajnie Wam z tą wodą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. buteleczki są słodkie ale bardziej bym chciała z Wami na te wodnistości wyskoczyć...buuuuuuuuuuuuuuuuu....

    OdpowiedzUsuń
  5. te kuleczki wyglądają jak miniaturowe landrynki zamnknięte w miniaturowej butelce! świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetno-słodkie buteleczki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna robota! sliczne te buteleczki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...