wtorek, 14 sierpnia 2012

7 lat minęło

Najpierw pokażę kolejny kubusiowy tworek. Bardzo go lubię. Naszyjnik z zawieszką z Kubusiem Puchatkiem.




No i co ja mam z Wami zrobić? Przyglądałam się odpowiedziom i byłam ciekawa kto trafi :) Zabawa dla mnie super, jak dziecko czekałam na kolejne typy. Dzięki dziewczyny.

A teraz wynik - została bransoletka ze stópkami i niebiesko-brązowa.

Ale ale dziś dosłownie przez chwilkę była na nowo dostępna plecionka z drobnicy :)

I w związku z tym i w związku z miłym nastrojem z okazji siódmej rocznicy ślubu z moją drugą połówką postanowiłam wybrać osobę, do której powędruje bransoletka niebiesko-brązowa a jest nią



jako jedyna w swoim komentarzu napisała dokładnie o tych trzech bransoletkach :) Cieszy mnie to, że mogę kogoś ze stałych bywalców nagrodzić a w przypadku Eli zrewanżować się po wygranym candy. Elu gratuluję i cieszę się, że tak dobre typy miałaś :)

He he nie będę się rozczulać tym razem i pokazywać Wam jak wyglądałam 7 lat temu w dniu ślubu przed wszystkimi ciążami i chronicznym zmęczeniem połączonym z niewyspaniem :) Ale napiszę tylko - Kochanie dziękuję Ci za te siedem lat !!!

No to tyle rozczulania a ja uciekam do pracy bo właśnie finiszuję kolejny projekt sutaszowy i zabieram się lada dzień za zielony komplecik. Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Eluś gratuluję :D
    Beatko Tobie życzę kolejnych szczęśliwych lat małżeństwa :)
    Aby Wasza miłość rosła z każdym dniem.
    Wszystkiego co najlepsze! :D
    wisior jest cudny :DDDDDDDDD buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Eli :)
    Życzę jak najwięcej szczęśliwych chwil w Waszym wspólnym życiu :)
    Wisiorek z Kubusiem rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa ..szkoda,że nie widzisz teraz mojej miny ,oczy mi wyszły z orbit :)) Ale sie cieszę !!! Jesteś niesamowita :)) !!
    Ps. Dziękuję dziewczyny za gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wrażenia zapomniałam Wam pogratulować ,
      Wszystkiego co najlepsze z okazji siódmej rocznicy :) Samych szczęśliwych chwil i wielu takich rocznic Wam zyczę :)
      Ps.Naszyjnik sliczny :)

      Usuń
  4. ...gratulacje kochana...w sumie mogłabyś wrzucić to przepiękne zdjęcie ze ślubu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...