środa, 27 lutego 2013

Sweet little things - maluszki

Nie miałam netu i kompa w ostatnich dniach więc cisza zapanowała na blogu :) Nadrabiam zaległości i pokazuję trochę na szybko pierwsze z maluszków jakie ostatnio zrobiłam. 

Kolorystyka turkusowo-różowa 



Pracę zgłaszam na wyzwanie Skarbnicy Pomysłów pt. Wspomnienie Lata - bo cała kolorystyka tej pracy kojarzy mi się z naszym latem tutaj - woda podczas kąpieli w rzece Aare, woda odbita w taflach jezior szwajcarskich, woda na otwartych basenach, których tu wiele i nasze dzieci je uwielbiają.


Dodam jeszcze info o dwóch świetnych candy :) Sama mam wielką chrapkę :D

Jedno na blogu sklepu Artimeno - TU


A drugie w Arte Banale - TU



A u nas czas powrotu do domku się zbliża. Wracamy pełni wrażeń, poznania nowych fajnych ludzi i ciekawych miejsc. Zdobywaliśmy nowe umiejętności. Zdjęcia poniżej :)



Najpierw uczymy się na jednej narcie

I zjeżdżamy


Chłopcy uczyli się w szkółce dla najmłodszych.



8 komentarzy:

  1. piękne sutaszki...a chłopcy dzielni...super...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopaki śmigają aż miło :))Sutaszowe maluszki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimę z takimi atrakcjami to ja rozumiem:)
    Wspaniała interpretacja wyzwania! Kolorki wymarzone na lato i podoba mi się Twoje uzasadnienie:)

    Dziekuję za wizytę i komentarz. W odpowiedzi pragnę Cię zapewnić iż to nie ja pisałam do Ciebie w sprawie plecionek... U mnie rękodzieło ostatnimi czasy "leży i kwiczy". Ubolewam nad tym strasznie i czekam aż wena nabierze wiatru w żagle.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki dla słodkiej dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki, moje ulubione kolory, fajne śnieżne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...