czwartek, 4 kwietnia 2013

Ewelinowe ptaszory part 2 :) i miętuski

Dzisiaj nadal w temacie wymiankowym - wreszcie paczuszka z sutaszkami Eweliny poleciała i doleciała do niej - z czego się bardzo cieszę bo się naczekała dziewczyna ( i nawybierała bo postawiłam przed nią nie lada wyzwanie :)) . Ważne, że wszystko gotowe i już u niej. Przepraszam, że się nie udało przed świętami, żeby dotarło :(

Dziś kolejne kolczyki dla Eweliny - miętuski

Sztyfty podklejone dodatkowo skórką, żeby się nic nie rozeszło w środku. Perełki, TOHO, sznureczki kremowe i miętowe a na dokładkę miętowy rzemień. Pierwszy raz użyłam taki w sutaszu i wyszło bardzo fajne, oryginalne połączenie. A Wam jak się podoba?


A w zamian ptaszor Szymcia - piracki - piękny...



U nas ospa wygrała - wynik dla niej 3:0 - dobrze, że ja już chorowałam :) Maluchy wykropkowane, cała ferajna. Mi choróbsko niewyleżane wróciło, na nowo wracam do formy.

A tak wygląda Sz pirat w kropkach podczas pieczenia pierników z babcią :) (Elu cała kuchnia w Twoich tworkach :D ).


Pozdrawiam i dziękuję za komentarze. Witam nowych obserwatorów. Niedługo padnie fajna liczba związana z 22 a tę bardzo lubię. Kto to będzie??? :)

5 komentarzy:

  1. przepiękne:) dobór kolorów idealny!

    OdpowiedzUsuń
  2. super wymianka kolczyki śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. :))To fajnie tak zobaczyc u kogos swoje stworki:))
    Wymainkowe prace przesliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Nowej właścicielce przesyłam gratulację. Udana wymianka!
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za udział w mojej zabawie.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka ( a właściwie jej dalszy ciąg;-))
    No to masz wykropkowane towarzystwo- Tobie życzę zdrówka .
    całuski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...