sobota, 13 kwietnia 2013

Rainbow - Tęczowa kolekcja :)

Wiosna przybywa wielkimi krokami co mnie bardzo cieszy - już mam dość zamknięcia w domku bez choćby ewentualności pójścia z brzdącami na spacer. Ze smutnych rzeczy za miesiąc mamy wyznaczony termin zabiegu, jak dla mnie operacji (jak zwal tak zwał) stres jako matki nie do pozazdroszczenia. W pobliżu tego terminu wiem, że snu nie zaznam i po ścianach będę chodzić. Ale też wiem, że w każdej chwili może się powtórzyć sytuacja sprzed tygodnia i ostry dyżur z różnymi konsekwencjami :( Nie zanudzam bo nie o to chodzi - potrzebowałam wyrzucić z siebie te nerwy :(

Tak zmieniając temat i nastroje czaruję wiosnę kolorami nie tylko w sutaszu ale też w innych tworkach. I tak powstała cała kolekcja ( moim skromnym zdaniem :)) słodkich kwiatuszków w kolorach tęczy. Wzorek podpatrzony u beadsów - przerobiony na moje potrzeby. Tutka z podobnymi znalazłam także na rosyjskich stronach. W sumie każda osoba jak widzę modyfikuje je wg własnego uznania i wychodzi coś fajnego.

Na początek broszka


Spineczki


 Pierścionek




Kolczyki









Wsuwka


Jak krostki trochę bardziej znikną to pokażę Zuzę w spineczce :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.


26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzieki Karola - ty sie nie zdziw jak w Waszym domku zawita wiosenna spineczka :)

      Usuń
  2. Jak pięknie i kolorowo :) Zuzia na pewno ślicznie wygląda w takiej spineczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - slicznie ale tez zabawnie bo ma sporo strupkow na buzce :P

      Usuń
  3. Piękne kwiatuszki:) Wsuwki bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!!Trzymam za Was kciuki!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matuchno, jakie to maleństwo, śliczne !!!!!!!!!!!
    Tak, lecę do córci do Petersburga :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna kolekcja zwlascza z tymi niebiekosciami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna wiosenna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie udało Ci się wygrać w moim candy, ale jeśli miałabyś ochotę na prywatną wymiankę, to z przyjemnością zrobię metryczkę dla maluszka. Mój mail kgosia@vp.pl
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo chetnie - lada dzien sie odezwe - bede miala na chrzciny dodatkowy prezent :)

      pozdrawiam

      Usuń
  9. Zdolna z Ciebie kobietka , piękne rzeczy tworzysz...
    No i jesteś szczęściara, gratuluję wygrania wiosennego giveaway u mnie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko przepiękne! Cudne pierścionki i kolczyki, spineczki. Już zima uciekła od samego widoku tych kolorowych kwiatków.
    Gratuluję też wygranych! Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...