poniedziałek, 27 maja 2013

A co powiecie na słodkie rozdawalnictwo??? Candy time :)

Zabierałam się od jakiegoś czasu za tę przyjemność i stale coś mi wypadało :( Teraz wreszcie zjawiło się kilka minutek, gdy mała śpi, starszak bawi się z babcią to ja do kompa i ogłaszam czas candy :)

Co można zdobyć?

Kolczyki Lazurowe, jakie prezentowałam niedawno - są idealne na wiosnę (szczerze to chętnie sobie bym je zostawiła ale tak sobie myślę, że skoro cieszą mnie to ucieszą też kogoś jeszcze:))



 Rozdanie jednocześnie na blogu i na FB.

Zasady:

hmm w sumie to takie jak zawsze :)

- komentarz pod tym postem
- osoby posiadające bloga proszę o podlinkowanie banerka
- osoby bez bloga proszę o podanie maila
- żeby zwiększyć swoje szanse proszę o polubienie mojego fun page na FB - TUTAJ
 Osoby, które to zrobią niech umieszczą info o tym fakcie w celu zyskania dodatkowego głosu
- na FB proszę o udostępnienie info o candy :)

Kto chce dołączyć do grona obserwatorów zapraszam - Ci co do mnie wpadają wiedzą czym to się skończy w czasie candy :D

I to tyle - dziś krótko i na temat :)



Jestem ciekawa kto będzie pierwszy - bo to taka poszkodowana osoba (może tym razem nie będzie :P obiecuję).

Rozdawalnictwo do 1.07. - ogłoszenie wyników do 10.07. (czekają mnie wyjazdy i rodzinne uroczystości, więc wolę dać dłuższy termin na podanie wyników)

Nagrody wysyłam po całym świecie :)

Chciałabym napisać, że nie urządzam candy w rozumieniu ustawy o grach hazardowych - nie sprzedaję losów, chcę podzielić się swoją pracą z innymi.

Rozbawił mnie fakt, że ponownie w rozdaniu u mnie kolczyki w tonacji niebiesko-zielonej :) Kto tym razem będzie miał szczęście? Zapraszam

39 komentarzy:

  1. Spróbuję szczęścia, bo kolczyki w moim ulubionym kolorze :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się na ochotnika do noszenia lazurowego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja , ja .... marzę o sutaszu od dawna i jakoś nie po drodze mi spróbować swoich sił w tej technice .

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja z miłą chęcią się zapisuję:)) Ostatnio lubuję się w odcieniach błękitu itp.:)) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są przepiękne,a do niebieskiego to mam słabość :) Zapisuję się z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. no to oczywiście jeszcze ja po te śliczności!!! :)
    i wiesz, że od dawna lubię Cię na fejsie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, dziwię się troszke,że takie sliczności oddajesz, ale umiesz, to zrobisz sobie nastepne;-)
    Oczywiście zapisuję się, polubiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne!ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj ,jak mozna to ja bardzo chetnie zapisze sie na te sliczne candy.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja z wielką chęcią przystępuję do zabawy, kolczyki wspaniałe :) dodatkowo polubione i udostępnione na fb :D
    pozdrawiam
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę! Melduję się tu i na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    banerek leci na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuje jako: My preciousssss
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, dlatego i ja ustawię się w kolejce
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to i ja się zapisuję, bo sutasz nie przestaje mnie zachwycać...
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za odwiedziny - rewanżuję się!:) A ponieważ uwielbiam kolczyki ( a sutaszowych jeszcze nie mam), czym prędzej staję w kolejce. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stawiam się w kolejce :)
    Banerek u mnie na blogu:
    http://ivi-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie
    IK

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolczyki...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością zaobserwowałam i z jeszcze większą przyjemnością się zapisuję ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką chęcią się dopiszę do kolejeczki po takie śliczne kolczyki...i będę trzymała za siebie kciuki:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wpisuję się w candy - słodziutkie te kolczyki.
    Pozdrawiam
    Kasia
    sarahid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością dołączam do zabawy i ustawiam się w kolejce po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze ja:) Przecież nie mogę sobie odmówić takich cudeniek i to jeszcze w moich kochanych niebieskościach!

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie piekne :) a niebieski to moj ulubiony kolor :) wiec sprobuje szczescia :) kto wie moze mi dopisze i bede miec cudne niebieskie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolczyki. To i ja liczę na łut szczęścia. Banerek wisi na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój ulubiony kolor i piękne kolczyki;)
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolczyki są piękne, więc z chęcią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się, bo:
    1. Lubię biżuterię, a kolczyki są piękne,
    2. Też jestem nauczycielką i obie czekamy na wakacje,
    3. We wpisie" o mnie" wszystko się zgadza, jedynie dziewuszki nie miałam, ale już mam, bo jeden syn się ożenił:-)
    Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne kolczyki chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolczyki piękne. Turkusowe na lato - jak dla mnie bomba! Nie przepuszczę takiej okazji i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w mojej zabawie.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam sie do zabawy! Kolczyki są piękne, bardzo w moim guście, fajnie będzie, jeśli wygram :-) Pozdrowienia - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze marzyły mi się takie kolczyki! :) Może mi się poszczęści...
    Banerek już umieszczony:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniałę, zgłąszam się z przyjemnością
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne te kolczyki więc się grzecznie w kolejce ustawiam może zawędrują do mnie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne te koczyki więc się w kolejce ustawiam może zawędrują do mnie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudeńka!! Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję jako madziakudla, a baner dodałam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością pobawię się z Wami:) Kolczyki w moich ulubionych odcieniach niebieskości, więc tym bardziej nie może mnie tutaj zabraknąć:) Pozdrawiam gorąco:)
    Na fb lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się ! :* Kolczyki świetne, chciałabym dać mamie w prezencie :)

    wiktoria1852000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się, FB już polubiony :)
    http://nyuchii.pinger.pl/
    mariko_chan@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...