wtorek, 3 grudnia 2013

Dziecięco i nie tylko

Od jakiegoś czasu zbieram zdjęcia na posta fimowego z różnymi wzorami. Porobiłam kilka nowości i stale coś nowego w temacie powstaje.

Na początek spineczki:

- z kwiatuszkami


-  duża, znana Wam, spinka automat z kwiatuszkami


- może ktoś pamięta spinki, które pokazywałam TU

 wydawały mi się za "skromne" więc je przerobiłam i jedna (nieprezentowana) po zmianach wygląda tak

- spinka automat z całkowicie nowym wzorem



Naszyjnik ciasteczkowy z czekoladką


z markizą





grafiki dostałam od Kaśki

Sztyfciaki

- goferki

- muffinki







Na koniec pochwalę się, jaką piękną lalę z malowaną buźką (moją pierwszą) wylosowałam u Iwony z bloga Anielskie Zacisze



Dziękuję Iwonko jeszcze raz - jest piękna (zdjęcie użyczyłam z bloga Iwony bo na szybko nie miałam kiedy obfocić)

pozdrawiam wszystkich i miłych dni życzę.

mała dokładka aktualizacyjna  - kto jeszcze nie był niech zajrzy do Madleni na jej cudowne candy :) Mi aż ślinka cieknie:) Zapraszam...


9 komentarzy:

  1. przepiękne rzeczy tworzysz, jak zawsze mnie zachwycają:)

    ps. zapraszam na moje candy świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ,jakie fajne te goferki:)Naszyjniki cudo:)
    Ps.wysłałam Ci dziś te wydrukowane zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rzeczy porobiłaś...a ta lala super....idealna do Twojego salonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko takie słodziutkie :)
    Co do dziewczynki to gotowa. Wycięłam ja z papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja będe miała te piekności naszyjniczki tralala smakuśne mniam :* Dziekuje Beaciu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności jak zwykle i juz dwa nowe naszyjniczki smakuśne zagoszczą w mojej kolekcji Twoich tworków :D Dziekuje ślicznie Beaciu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...