wtorek, 25 marca 2014

Z przesłaniem... magnoliowo WYPRZEDAŻ

Doba ma za mało godzin... :( i za dużo przykrych wydarzeń. Czekam aż coś się zmieni i na nowo będę widzieć świat w przyjemniejszych barwach :)

Póki co wolno bo wolno coś działam. Chwilowo zmiany około domkowe najważniejsze i robię część pokoju ferajny tylko dla Zuzki - barwy, malowanie łóżka, pompony etc. Zmiany pokażę jak wreszcie skończę czyli nie za szybko :)

Dziś magnesiki z magnolią i z przesłaniami - takimi mega pozytywnymi


A na dokładkę dorzucę Wam - może znajdą się chętni na nowe magnoliowe stempelki - jak widać są nieużywane, w opakowaniach. Kupując nie miałam wpływu na rodzaj, więc część mi się zdublowała - chętnie w dobrych cenach oddam dalej.

Stempelki są po 29zł plus wysyłka. - dodaję cenę bo w razie pytań i decyzji tak będzie łatwiej ustalić kto był pierwszy :)

1. Magnolia siedząca letnia - SPRZEDANA


2. Magnolia marine na drabinie - SPRZEDANA


3. Magnolia stojąca z flagą


4. Magnolia z różą - SPRZEDANA


5. Magnolia stojąca z kwiatami - SPRZEDANA


6. Magnolia włóczykij - SPRZEDANA


7. Magnolia walentynkowa z łukiem i serduszkami


8. Magnolia machająca chusteczką - SPRZEDANA


9. Magnolia siedząca dama - SPRZEDANA


10. Magnolia ala hinduska z kwiatami


11. Magnolia z sercem - SPRZEDANA


12. Magnolia stojąca




Jak ktoś ma ochotę to póki co na priva. I mam prośbę o dawanie info dalej. Z góry dziękuję :) pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Śliczne te magnesiki zrobiłaś...a ja jakiś czas temu zastanawiałam się czy Ty masz w domu jakaś magnetyczną tablicę bo lodówka zabudowana przecież??
    A tu proszę jednak jest....heheheh...magnolie cudne, niestety ja nie umiem kolorować i nie miałabym cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za złe rzeczy się dzieją kochana? może to ta sama czarna seria co u mnie :/ oby jak najszybciej poprawił Ci się nastrój i wszystko inne.
    Stempelki super :) pozdrawiam serdecznie i pamiętam choć może nie widać zbytnio. Też ręce mi opadają do wszystkiego, zbyt często :(
    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne magnesiki.
    Życzę Ci, abyś widziała świat tylko w przyjaznych barwach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja napisałam na email:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Kolekcja! Chętnie coś sobie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...