środa, 25 czerwca 2014

Oceńcie sami - podziękowania

Moje pierwsze, pierwsze takie zrobione od początku do końca - włączając w to kolorowanie copicami magnoliowych dziewuszek. wreszcie zaczynam używać swojej kolekcji stempelków i copiców (i zaszalałam ostatnio i dokupiłam sobie potrzebne kolory większość odrazu użyta na stempelkach :))

Kartki są olbrzymie do dużych pudełeczek - w ramach podziękowania za pracę Pań z zerówki F - a naprawdę trafiły nam się cudowne, życzliwe kobiety, które dbały o te dzieciaczki. I w taki sposób im dziękujemy...






 Z podpisami dzieci


 Pudełeczka na kartki są stąd. Śliczne :)



Mam nadzieję, że przypadną do gustu.

Stempelki napisowe z Agateria 
Kokardki od Kaśki
Kwiatki z Flora bella
Wycinanki z Crafty Moly i IKropki

4 komentarze:

  1. Jestem przekonana, że osoba, która to otrzyma będzie szczęśliwa i wzruszona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :) My do przedszkola robiliśmy albumy dla Pań z fotografiami dzieci. Jedna z mam wykonała. Ale taka karteczka byłaby ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no kochana zaszalałaś...pięknie zrobiłaś...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...