sobota, 5 lipca 2014

Nadal scrapowo :) Ramka z podziękowaniami

Wakacje- czasu na kompa brak. My jeszcze cieszymy się tatą w domku (choć tym razem tylko na chwilkę). Pogoda nie dopisuje i musimy wymyślać co zrobić w domku w czasie ulew. Póki co dajemy radę. Choć chwilowo mam wrażenie, że tylko sprzątam i załatwiam lekarzy (uzbierało się kilka wizyt i tak 2-3x w tyg mamy coś - a to logopeda, a to badanie itd). Mi się marzy taka fajna pogoda, żeby pójść położyć się na kocyku na trawce, poczytać książki ferajnie, pograć i nie musieć robić nic domowego czy robótkowego. Póki co kończę na wczoraj zaproszenia na chrzest, kolczyk sandrynki, który leży i płacze, skrzyneczka się lakieruje a do tego 4 bransoletki chcą być zrobione :) 
I gdzie te wakacje? :)

Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie ramki ze zdjęciami i podziękowaniami. Tak oto wyszła:


Rama drewniana, bielona przeze mnie, do tego magnoliowy stempelek kolorowany także własnoręcznie. Dużo kwiatuszków i wykrojników.
 

A do Fifka do szkoły powstały jeszcze takie słodkie bukiety dla Pań wychowawczyń, Dyrektor i naszej kochanej p. Basi sekretarki :)




Finito jeśli chodzi o tematykę podziękowań - mam nadzieję, że lada dzień ciąg dalszy miętowych tworków pokażę. Pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj na szybko album ślubny z papierami z kolekcji A Day to Remember od Craft o'clock. Taki parawanik pierwszy raz ro...