środa, 29 października 2014

Świat małej księżniczki - kącik Zuzy :)

Post miał być wczoraj :( Niestety nie udało się - padam po całym dniu z chorutkiem i ogarnianiem domku. Zdjęcia przygotowałam, więc na szybciutko wklejam.

Kącik Zuzy powstał dzięki postawieniu łóżka piętrowego chłopakom - na szczęśćie to KURA z Ikei i uwierzcie osoba na górze jest nisko co przy naszych skosach było warunkiem koniecznym :) Początkowo były różne koncepcje - mąż trochę się namęczył bo a to zmiana drabinki w łóżku piętrowym, a to szafka z 4x4 została podmieniona na taką 2x4 co dało możliwość postawienia obok łóżeczka kuchenki. 

Zależało mi na tym, żeby wszystko było takie tylko dla Zuzki i żeby miała wszystko pod ręką.
I chyba się udało :)



Ściany jak widać były niebieskie - pomalowałam jeden fragment na jasny szary a drugą część na brudny róż.

Łóżeczko różnymi sposobami było przeze mnie malowane - stale nie mogłam osiągnąć efektu, który by mnie zadowolił i choć bałam się tego jak ognia skończyło się na małym wałku i farbie olejnej (matowej bo na takim efekcie mi zależało najbardziej). Efekt jak widać - warto było się pomęczyć :)

Początkowy plan był utrzymania kolorystyki pudrowy róż, brudny róż i szarość. Ale jak zobaczyłam te pudełka miętowe w Ikei nie mogłam się oprzeć i tak oto kolejnym kolorem, który dołączył do zestawu był kolor miętowy.

Pompony są w tych pierwszych trzech kolorach bo zamawiałam je jeszcze w marcu, kiedy była fajna obniżka na dzień kobiet - taki prezent zamiast kwiatka :) Wtedy o mięcie nie myślałam jeszcze. Może z czasem u Joanny z Love&love zamówię jeszcze mały miętowy. Zobaczymy.

Co mogę napisać o pomponach - są cudowne, miękkie, co najważniejsze dla moich alergików - można je w każdej chwili uprać i pozbyć się kurzu i roztoczy. Znam osoby co narzekają, że to wszystko jest bardzo drogie - to moje zdanie jest takie - polujcie na okazje!!! Niedawno pompony w Love&love można było trafić w obniżce o połowę. Są promocje, są okazje. Poczekać chwilę i trafić. Warto!!!

Anielinka widoczna na zdjęciach na kuchence to nasza wygrana w candy u Anety z Pracownia Foggi. Odrazu prosiłam o szaro-różową. Jest poprostu idealna. A te nóżki, pończoszki, ubranko to dla mnie mistrzostwo. Nie mam za dużo szczęścia w candy ale wygranie tej anielinki, graniczące z cudem było takim podwójnym szczęściem bo dostałam coś dla mojej niuńki.

I uczciwie piszę - post przez żadną z twórczych osób, których rzeczy posiadam nie jest sponsorowany. Czego oczywiście żałuję :)





Poducha sowa jest made by moja kochana teściowa - po obejrzeniu różnych zdjęć Mama sama wykombinowała i uszyła wszystkim takie poduchy. Są piękne...


Lampa to zwykły dziecięcy kinkiet co miał rysunek z Kubusiem Puchatkiem. Rysunek zdjęłam, zakupiłam materiał i uszyłam taki abażur. W międzyczasie za całe 4zł kupiłam ceramiczne motylki z TKmax (2 z 8 były rozbite - cena regularna ok 20zł) i na koniec nakleiłam na abażur. 


Girlanda tildowych aniołków jest dziełem przesympatycznej Ani z bloga Zakątek Anny

Girlanda jest przepiękna, dokładnie taka jaka miała być. Delikatna, mocno uszyta, bajecznie kolorowa i słodka. Zuziek codziennie przed snem całuje wszystkie lale osobno na dobranoc :)

Ania robi jeszcze piękne pszczółki tildowe i o takiej marzę dla Zuzy. Może kiedyś.


A w drugiej części łóżeczka jest to, co tygryski kochają najbardziej - Cotton ball lights



Zestaw tworzyłam sama i przyznaję, że kusi dołożenie kulki miętowej (pewnie pokuszę się o kupienie dwóch pojedynczych w tym kolorze by mieć na podmianę:))

CBL zakupiłam u kochanej Beatki ze Smaku życia, która prowadzi sklep Dom z Ogrodem. Dziękuję Beatko jeszcze raz za tę możliwość, za cierpliwość przy moim wybieraniu kolorów i za to cudo :)



Kolory kulek: bright pink, shell, white, stone, light pink, old rose.

Lampka jest - no nie mogę znowu napisać, że cudowna choć to prawda:) Rewelacja. Bawełna, ciepłe światło i ten wygląd - wieczorem przed snem zawsze się świecą. A co najważniejsze - dają tyle światła, że mogę przy nich czytać. 


Plakat zrobiłam sama - jak trafię pasujący w dobrej cenie to będę myśleć o zmianach. Napewno pojawi się mała szafeczka w różu na domek dla lal, napewno będę robić mały dywanik z bawełenki, napewno pojawią się kosze na zabawki z bawełny, o które będę się uśmiechać do mojej krawcowej (czyli Mamy :)). 

Mam nadzieję, że się podoba. Zuzik odkąd ma takie łóżeczko ( w niemowlęcym nie umiała spać) ładnie w nim zasypi i śpi. 

Pozdrawiam serdecznie.

19 komentarzy:

  1. jestem pod ogromnym wrażeniem....wreszcie Zuzik ma swój mały raj w świecie braciszków....super..od wczoraj nie mogę się napatrzeć na tą girlandę , jest po prostu cudna...a te pompony i lampki dają super efekt dekoracyjny...tilda na kuchence wg mnie to mistrzostwo świata...a abażurem moja droga niezły zrobiłaś...zapomniałam jeszcze o łóżku...jestem nim zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kącik dla Niuni:) ta girlanda z anielicami mnie rozłożyła na łopatki! te pompony, kulki, kolory - wyszło Ci ZNAKOMICIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. poprostu pięknie, romantycznie i w dobrym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny kacik! Mam nadzieje, ze moje ksiezniczki kiedys sie podobnego doczekaja....
    Trudno wybrac, co najbardziej mi sie podoba - abazur, girlanda, sowa, czy samo lozeczko.... wszystko swietnie dobrane :)
    Milych snow zycze Zuzikowi w bajecznym lozeczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje księżniczki napewno będą miały najwspanialszy kącik na świecie.

      dzięki i cieszę się, że jesteś i nie uciekłaś ze światka blogowego- tak trzymać!

      Usuń
  5. Jest prześlicznie :) Wszystko pięknie do siebie pasuje, podziwiam :)
    Zastanawiam się tylko czy Zuzia chciała z chłopcami?A chłopcy nie chcą mieć już osobnych pokoi?
    Kuba wolałby sam już przebywać i ja mu się nie dziwię. :)
    pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu

      hmm Aniu napiszę Ci tak, żeby każde dziecko miało swój pokój musiałabym posiadać 4 sypialnie i tu uppps no nie posiadam :) Dlatego są razem, dlatego każde ma swój mały świat i swoje rzeczy w nim a jednocześnie wspólną przestrzeń na której się bawią. Na szczęście żadne z moich dzieci nie wykazuje chęci do samodzielnego mieszkania w pokoju, wręcz uwielbiają wieczorny rytuał, gdy razem się przytulają, czytamy książki, żartujemy. Filip jako najstarszy oczywiście lubi pobawić się sam, gdy mu nikt nie psuje zabawy i ma do tego prawo i nie martw się znajduje dla siebie taki czas, gdy ma cały pokój tylko dla siebie.

      pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ładny efekt :) moja córcia ma to same łóżeczko - i od kiedy je ma też je uwielbia :) Pamiętam jak je składaliśmy z mężem, to jeszcze nie było materaca i desek w środku a ona już się kładła! A tak małe pytanie - kuchnia obok łóżka nie kusi nocnym podjadaniem ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten kącik, śliczny, piekne kolory, uwielbiam pastele i łóżeczko- czaję sie na nie, ale na razie nie mamy miejsca.Bardzo tu ładnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana może miejsce z czasem się znajdzie. Ja też nie wierzyłam, że się uda a z czasem udało się pewne rzeczy w pokoju pozmieniać i tak powstał kącik. Tego życzę :) Dziękuję.

      Usuń
  8. Oh, u ciebie także jest pięknie. Kolory delikatne dziewczęce, a te pompony i mnie urzekają.Bardzo gustowny pokoik. Podobają mi się kulki i łóżeczko, wszystko ze sobą pięknie współgra. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko girlanda pięknie wpasowała się do pokoju Zuzi :)
    No i jest niezwykle miło zobaczyć swoje małe dzieło w takim ślicznym otoczeniu
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie! a taka tesciowa to skarb :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...