niedziela, 4 stycznia 2015

Karnawalove - kolczyki na Sylwestra i karnawał :)

Miałam okazję zrobić kolczyki dla przyjaciółki z LO z zawijaskami, które uwielbiam. Tym razem wyzwanie bo całe w czerni a na dokładkę odrobina srebra i kryształy Swarovskiego w kolorze Silver Night (SINI). 

Kamienie to onyksy, odrobina japońskich koralkiów TOHO  i wspomniane swarki.




Ciężko je było obfocić. Tym bardziej, że po zabezpieczeniu ich, chwilkę trwało schnięcie i zrobiło się szybko ciemno. Ostatnio ładne zdjęcia to tylko rano :(

Zapomniałam w poprzednim poście złożyć serdeczne życzenia dla wszystkich zaglądaczy i obserwatorów - Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

A na koniec kolejne migawki z domku

Zuzia w obiektywie taty :)



Wianuszek od Kaśki, śpiochy od Darii, CBL od Beatki, poducha teściowa:)

6 komentarzy:

  1. Ależ lubię patrzeć na Twoje dzieciaki,super są.Beatko,ja chyba bym miała do Ciebie zamówienie,miałam podobne kolczyki co te na zdjeciach ,ale jeden mi gdzieś zginął.Poszukam Ci i wyslę Ci na emial.Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie kolczyki zrobiłaś! Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzinka jest słodka!
    a kolczyki mnie po prostu zachwyciły - ta głębia czerni, niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Uwielbiam takie eleganckie prace, a jeszcze w połączeniu z Silvernightami...
    A ze zdjęciami od dobrych paru tygodni rzeczywiście jest straszna bieda, nijak nie idzie fotografować, gdy za oknami nieustanna burość :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzia jak zawsze słodziak. ..kule widzę ze podobne mamy zestawy ;) ....co do wianka to fajnie się prezentuje ale za rok go podrasujemy albo nowy zrobimy. ..zazdroszczę Ci teściowej, szyję Ci takie cudowne rzeczy. ..w tym roku nie starczyło mi już funduszy na poduchy a miałam chęć na skrzaty... Zapomniałam o najważniejszym - kolczyki szałowe! !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...