piątek, 9 stycznia 2015

Kolejny tag z laleczką Julie Nutting

Mój Mikołaj się spisał w tym roku i pierwszy raz od lat miał dla mnie prezent w dniu, w którym powinien mieć a jak dodam do tego fakt, że same cudności dostałam to wiadomo jaka zadowolona jestem.

Z daleka przyleciała do mnie paczuszka pełna nowych stempli - nie tylko Julie Nutting ale też kolejne Gorjuss zamieszkały w naszym domku - I'm happy :)

I tak z Aurorą powstał tag dla Zuzy do powieszenia w jej kąciku - mała tylko chodzi i pokazuje gdzie jest napisane, że ją kocham :) 





 Zuza w ramach rewanżu postanowiła przy chwilce mojej nieuwagi wykleić cały zapas naklejek z różnymi napisami - mówiąc, że robi dla mnie z kocham cię pracę - jak tu się gniewać? :D



 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze.


3 komentarze:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...