piątek, 23 stycznia 2015

Odpoczynek - Zakopane

Restartuję się - potrzebowałam tego i to bardzo. Tym bardziej, że ciężki czas przede mną - szykuje się pracowity luty i marzec. Na robótki będzie mało czasu. Za to będzie pracowicie (zajęcia z fizyki) i rozrywkowo bo mam wielki zamiar przygotować fajną imprezkę urodzinową dla Sz (co też się wiąże z dużą ilością pracy:))

A w międzyczasie wykorzystując, że Tata w PL wybyliśmy na narty - chłopaki sami jeżdżą na orczykach, jeżdżą równolegle, skręcają. Potrafią jeździć godzinami co jest dla mnie dużym szokiem, że tyle dają radę. Tata uczy się jazdy na desce. Mam wielką nadzieję, że jak Z podrośnie to ja też spróbuję.

Zostaje mi podziwianie chłopaków i widoków:



Szymkowi naszemu odważnemu udało się polecieć kawałek z panami bo przestawiali balon :)





 Cd odważniaka 

Gdy duzi

to mała
wjazd na górę



Pozdrawiam wszystkich ładując akumulatory:)

7 komentarzy:

  1. Beatko, tak się cieszę, że nabrałaś sił, przed tak trudnym okresem. dzieciaczki masz cudne i dzielne, więc radości dostarczają Ci w nadmiarze. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper że odpoczęliście troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, ze super sie bawicie! Widoki boskie!!!
    Korzystajcie ile mozecie!!!!
    Mi od dawna sie marzy urlop w Zakopanem, ale musze jeszcze troche poczekac....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki z miłe słowa u mnie. Widoki super, i mam nadzieję że odpoczniesz z rodzinką i nabierzesz sił na wyzwanie jakim jest codzienność. Ja uwielbiam Zakopane jest takie pełne pozytywnej energii i cudnych widoków.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ze udało Wam się wyrwać na parę dni. ...dzieciaki poszalały a Ty odżyłaś. Nam niestety się nie udało, strasnie brakowało mi śniegu w ferie a tu już koniec. Od poniedziałku szkoła. Buuu...pozdróweczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...