piątek, 2 stycznia 2015

Poświątecznie - ostatnie kartki

Witam Was serdecznie w Nowym Roku - życzę aby był pełen wrażeń, wspaniałych chwil i samych szczęśliwych doznań :)

Z kartkami wbrew obawom się wyrobiłam i nawet zdążyłam wysłać by doszły na święta - co do tej pory mnie dziwi. Zamówienia porobiłam. Teraz chwila oddechu z prezentami od Mikołaja i zaczynam kolczyki prezentowe a potem komplet ślubny ;) Jest co robić.

A dziś pokażę jakie jeszcze karteczki powstały na święta:








Zamykam zatem temat świąteczny. A lada dzień pokażę kolczyki sylwestrowo-karnawałowe.

Tym razem na koniec kilka migawek ozdób świątecznych z domku :)






Gwiazdki z pracowni Iz&RedWoodworking, domek od Enjoy Your Home z Nordlook, szklana choinka ze sklepu brata :)

7 komentarzy:

  1. Pięknie zrobiłaś karteczki, każda urokliwa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudna szklana choinka, muszę sobie podobną sprawić na przyszłe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki!
    Tobie i Twoim bliskim życzę wiele szczęścia na cały 2015 rok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, ja nie wiem co z Tobą zrobić!!! Moja karteczka ( druga od końca!!1) jest cuuudna i baaardzo dziękuję za pamięć, zwłaszcza, że ja nie stanęłam na wysokości zadania i w tym roku karteczki nie leciały....
    No nic, może uda mi się jakoś nadrobić ;-)).
    Piękna ta szklana choinka i te gwiazdeczki i w ogóle ;-)
    Serdeczne całuski na cały nowy rok♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ poszalałaś z kartkami. Są cudne. Ja w tym roku nawet jednej nie zrobiłam. ..a dekoracje? No cóż mam powiedzieć? Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...