sobota, 31 stycznia 2015

Say it - I love YOU :)

Kartkę postanowiłam stworzyć na wyzwanie do Magicznej Kartki ale oczywiście czytałam zasady ponad tydzień temu a do komputera nie siadałam za często po powrocie. Więc oczywiście zapomniałam i o sznurku i o papierze craft :D :D :D

Tak czy inaczej kartka z magnoliową dziewczynką powstała i cieszy moje oko - podrzucę ją mężowi do torby (pod warunkiem, że nie przeczyta do jutra posta :)) bo w Walentynki będzie daleko. Prawdę mówiąc jak tylko dorwałam te tekturki z sercami w swoje łapki to korciło mnie siąść i robić walentynkową karteczkę.




Papier w serduszka z IKropki, śliczne tekturki zakupione wraz z papierem u dziewczyn z Na Strychu. Dziewczynka kolorowana własnoręcznie copikami. Wykrojniki Marianne Design i Magnolia. 


Kartka tak mi się podoba ze względu na różnorodność użytych materiałów i barwy, że postanowiłam zgłosić ją na inne wyzwania - bo jak zobaczyłam te serca do zainspirowania się to wiedziałam, że to jets to :)

- w Craft Szafa

inspiracja zdjęciem - serducha, kolorowo, miłośnie


- w Kwiat Dolnośląski - kartka walentynkowa dla mojego m



- na blog firmowy Rapakivi



inspiracja zdjęciem - serducha, serducha i jeszcze raz serducha - te moje są przestrzenne tekturowe, balonikowe są jak te zawieszone w powietrzu, czerwono i kolorowo, radośnie.

A na koniec kto przegapił to ma szansę do jutra na wygranie w Retro Kraft Shop super nagród - zapraszam.


Pozdrawiam serdecznie. Mam zdjęcia na kilka postów porobionych ale zostaje bez aparatu i nie wiem jak będzie z nowościami na bieżąco. Mam nadzieję, że jakoś się uda i kilka rzeczy pokażę. tym bardziej, że finiszuję kolczyki sutaszowe miętowe, będę przerabiać błękitne. I nowe w kolejce do robienia już czekają. Pozdrawiam serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Pięknie :)) Serdecznie dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. milusia i słitaśna :) dziękuję w imieniu Rapakivi za wspólna zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie miłosna ta Magnolia. Dziękujemy za udział wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowna walentynka. Ja tez chce taką <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka. Idealna na walentynki. Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Craft Szafa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...