piątek, 22 maja 2015

Szach i mat - matowy komplet srebrnej biżuterii

Czasami się zdarza, że dostaję zamówienie - ja chcę coś takiego. Oczywiście jak to zawsze ze mną bywa - nie jest łatwo i najczęściej powstaje rzecz moja, inna. I nie chodzi tylko o kolor ale wszystko jest inne. Czasem ryzykuję bo są osoby, które chcą i już taką rzecz o jaką prosiły (ale wtedy umówmy się powinni zakupić u źródła:)) a czasami się udaje, że te moje wypociny się podobają. Powiedzmy sobie szczerze jak ktoś pozwala, że ja robię swój projekt, który będzie inny to ok, jak nie to albo niech szuka kogoś innego do robienia albo niech kupi drożej u projektanta, który poświęcił czas na zrobienie i wymyślenie czegoś. To zamówienie robiłam dosłownie latami. Tak, tak latami. Wzór to były kolczyki Apartu ze szkłem Murano. Chciałam się tylko zainspirować zdjęciem i szukałam tego murano gdzie się dało. I ugrzęzłam. Nigdzie, dosłownie nigdzie takich kulek nie było. Bo nic to, że czarne ale miały być matowe :) Nawet w Wenecji - kolebce szkła poszukiwałam odpowiednich kulek i poddałam się. Nie mam szans zrobić czegoś w tym stylu, żeby było czarno i matowo.

I niedawno olśnienie przy poszukiwaniu kamieni do innych projektów - matowy onyks 


Kolczyki dosyć długie, dużo srebra (w tym tzw diamentowe kulki) i matowy onyks.



Do kompletu powstała bransoletka bo same kolczyki wydało mi się za mało, za skąpo :)



Tak wygląda oryginał - moja inspiracja do tworzenia - jak widać oprócz zainspirowania się kolorem matowym i czernią pozostałe rozwiązania robiłam już po swojemu. Zamiast szkła użyłam mojego ulubionego połączenia czyli diamentowe kulki i czerń. 


Najważniejsze, że komplet się spodobał :) Martuś uwielbiam Cię za takie wyzwania i wszystko.!

pozdrawiam wszystkich

1 komentarz:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Karteczka komunijna dla dziewczynki dla Miszmasz Papierowy

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokazuję karteczkę komunijną dla dziewczynki. Tekturki od Miszmasz Papierowy pięknie się na niej wkomponowały. Miłeg...