poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Jak czerwone maki :) - komplet czerwono-czarny

Dziś pokażę Wam komplet dobrze już u mnie znanego wzoru z moimi ulubionymi zawijaskami. Ten komplecik zrobiłam specjalnie dla Mirki w ramach naszej wymianki.


Mireczka, o czym Wam pisałam już TU, zrobiła dla Zuzy bolerko do kreacji ślubnej. A na dokładkę dorzuciła broszkę, opaskę i spineczki idealnie pasujące do całości. Ja się zakochałam. Wszyscy pytali czy to ktoś z rodziny zrobił. Mała wyglądała cudownie. Zobaczcie sami.



Tu całość moich prezentów dla Miroska :)


A tu prezenty jakie do nas dotarły:





A na koniec Z w obiektywie taty:


Zuzia dała sobie założyć spódniczkę i wyglądała w niej uroczo. Jak mała księżniczka. Wszyscy pytali jak księżniczka ma na imię :D Wieczorem zrobiło się tak chłodno, że bolerko było idealne i cieplutkie. Mireczko bardzo bardzo Ci dziękujemy za wymiankę, za bolerko i za dobre serce.

Pozdrawiam wszystkich :)

8 komentarzy:

  1. Zuzia wyglądała uroczo :) Mała Księżniczka :)
    Super , że bolerko się przydało i jesteście zadowolone. Ja również jestem zadowolona z wymianki :)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam :)
    ps.
    pożyczę sobie kilka zdjęć jeśli pozwolisz bo nie wiem jeszcze jak moje wyszły
    ja będę mieć więcej czasu to może jutro przygotuję posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mireczko jeszcze raz dziękuję. Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

      pożyczaj pożyczaj pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetna wymianka! Mała Księżniczka wyglądała przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci szczerze, że tak ładnej wymianki dawno nie widziałam.
    A Zuzia wygląda zjawiskowo więc się wcale nie dziwię, że wzbudzała zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana - dzięki takim komentarzom uśmiech z buzi mi nie schodzi :)

      Usuń
  4. Bardzo elegancka biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...