poniedziałek, 29 lutego 2016

Gorjussowy notesik

Pamiętacie jak pisałam Wam o notesiku, który oddałam w prezencie na mikołajki dla uczennicy, która została bez prezentu? To już jakiś czas temu powstał nowy dla tej dziewczynki, która była wylosowana przeze mnie. Niestety nie mam aparatu od kilku dni i nie mogę Wam pokazać i nowego sutaszka (obiecanego) i mojego prawdziwego uszytego na maszynie tworka. Wszystko muszę nadrobić w marcu zgodnie z postanowieniami :) Tylko niech wróci aparat :)

Notesik i pokolorowana copikami panienka Gorjuss:




Stempelek z mojego prezentu urodzinowego :)

Podsumowanie lutego:
postów: 8 - zadanie wykonane
uszytek: 1 - pokażę w marcu
biżu: 2 - done
scrapy: 5 - zadanie wykonane z nadmiarem dwóch :)
sutasz: 1 pokażę lada dzień
książka: 1 - Katarzyna Michalak "Sklepik z niespodzianką-Lidka" - wykonane

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ogrom komentarzy.


13 komentarzy:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...