sobota, 14 maja 2016

Family blejtram

Pochlapałam, popaćkałam się, jednym słowem zabawa na całego. Tym razem pomysł na produkty z Retro Kraft Shop trochę w innej wersji. Bałam czy wyjdzie dobrze ale już wiem, że efekt mi się bardzo podoba i będę na większej powierzchni używać. Struktura drewna tak mnie zachwyciła, że początkowy zamiar z pastą strukturalną czy tłem w postaci stempelków odszedł na bok, by nie zepsuć tego efektu.

 

Tekturek na pracy sporo - niektóre z 13 arts, niektóre z IKropki. Gessowane i tuszowane.

Na dokładkę splashe, gesso, gel medium z 13arts. Struktursa drewna uzyskana dzięki produktom z Retro Kraft Shop. 



Zdjęcie w postaci wykrojnika zrobione właśnie w maju w sadzie. Na dokładkę wykrojnik z Craft Passion.


Pracę zgłaszam na wyzwania:





- Snip Art "Praca z bingo" - 4 pionowo - 3media są, sznurek, napis i tekturka też :)


Pozdrawiam wszystkich.

27 komentarzy:

  1. Piękna praca! Bardzo mi się podobają Twoje blejtramy :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Jestem pod wrażeniem. Szaleje szybko na maxa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość mi się bardzo podoba. I to zdjęcie wycięte w fajny kształt.
    Tylko nie widzę struktury drewna, dla mnie to popękany kamień, łuszcząca się farba, ale nie drewno. Może dlatego, że drewno kojarzę jednak ze słojami.
    Tak czy siak, powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu tu chodziło o te spękania, że robią się po tych magicznych specyfikach. Prawda jest taka, że w zależności od techniki inaczej będą się zwać. Ale mi się efekt podoba baaardzo :)

      Dziękuję pięknie

      Usuń
    2. No właśnie, mnie też się podoba, zresztą jak wszystkie te Twoje prace :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. he he zdublowany komentarz więc chyba się spodobało :)

      Usuń
  5. Piękna praca Beatko :) Dziękuję za zgłoszenie, jednak praca nie będzie brana po uwagę, ponieważ w wytycznych jest informacja, że praca może być zgłoszona na 3 wyzwania łącznie z naszym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko nawet miałam u Was pod zgłoszeniem napisać, że się pomyliłam i nie bierzcie pod uwagę. Ból głowy zrobił swoje. Innym razem i dziękuję.

      Usuń
  6. Świetna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana rewelacja!! Aż miło się patrzy na taką rodzinkę : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie w przepięknej, wiosennej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca. Będzie wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna praca i bardzo mi się podoba kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna praca, bardzo mi sie podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana poszalałaś! Blejtram jest wspaniały! Będzie wspaniałą dekoracją domu! Lepsza wersja ramek do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i wiosenna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widac ze polubilas chlapanie , ciekawa praca, bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing page! love the colors so so very much!
    thank you so much for playing at 13@rts challenge!

    Alberto

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawa przestrzenna praca dziekujemy za wspólną zabawę z 13arts

    OdpowiedzUsuń
  17. wow dziękuję za wszystkie komentarze !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna praca! Dzięki za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna praca.Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eco-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...