piątek, 5 sierpnia 2016

Drabinki AC

To już kolejny z tworków, który zrobiony jakiś czas temu dopiero teraz został dokończony. Drabinki leżały i sobie czekały (nie będę Wam pisać, że chyba ze dwa lata jak nie więcej :( :)). Teraz dostały łańcuszki z biglami a także śliczne czerwone cyrkonie. Jeszcze oksydowanie i przecieranie, żeby uzyskąć efekt jak na zdjęciach. 

Przyznam Wam szczerze, że trochę za tym tęskniłam. Przecieranie i osiąganie tego efektu jest najwspanialsze. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie troszkę Was zaskoczę tymi efektami, bo mam nadzieję spełnić jedno z moich pierwszych marzeń dotyczących pracy ze srebrem :)




Są śliczne, dosyć długie i mają cudowne kolorki.



Jak się Wam podobają?

A na dokładkę pochwalę się jeszcze, że mój tutek z akwariowym lampionem znalazł się na blogu Art-Piaskownicy w ramach gościnnego występu w kategorii DIY.. Bardzo się cieszę, że się spodobał.

Wszystko możecie przeczytać i obejrzeć TU.


Zapraszam serdecznie i pozdrawiam.

12 komentarzy:

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...