środa, 2 listopada 2016

Urodzinowa zawieszka - dla D.I.Y.

Nowy miesiąc nowe działania, nowe wyzwania. 

Dziś tag dla dziewczynki, zawieszka zrobiona na folii - dużo warstw, kwiatuchy, tekturka z misz maszu papierowego, słomki i trochę skrapków ( nie będę pisać o gazie, sznurku, wstążce czy kryształkach :)) Na dokładkę media ( w tym najnowszy splash z 13arts w kolorze żółtym).  









Ja ze swojej strony zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu na blogu D.I.Y. czyli zrób to sam:


ja wybrałam linię - KWIATY - PREZENT - BALONY

Pracę zgłaszam na wyzwania:
 
- bloga Crafty Moly "Bingo"

- tekturka-media-min 3 warstwy

- Southern Girls

- Just keep on Creating "Anything goes" 

Pozdrawiam serdecznie.

11 komentarzy:

  1. Super! Świetny pomysł na użycie słomek;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam prace z warstwami, pełny uroku ten Twój tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna zawieszka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie to wszystko zebrałaś w jedną całość. Śliczna praca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bo taka grubiutka, podobają mi się też bardzo kolory. Przy takiej pogodzie za oknem przyda się odrobina lata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful tag! I love all the layers and textures. Thanks for joining us at Southern Girls Challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna ta zawieszka. bardzo mi się podoba. dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Album ślubny dla Craft o'clock

 Hej wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam albumiku ślubny w bardzo nietypowej formie. Bo dorobiłam do niego etui z papieru i folii pcv z zapięciem ...