niedziela, 19 marca 2017

Witaj maluszku - kartka dla Cherry Craft

Przy poście o narodzinach nie ma czasu na pisanie smutnych wieści o końcu życia. Dlatego nie będę pisać nic złego. Dziękuję wszystkim, którzy braku odzewu czy wpadania do Was z mojej strony odwiedzają, piszą. Nie wiem kiedy będzie u mnie lepiej. Narazie zbieram siły, by ogarnąć sytuacje bez wyjścia. A Wam zostawiam zaległą karteczkę, która już dawno pojawiła się na blogu Cherry Craft zanim zaczęły się ostatnie kłopoty.



Karteczkę zgłaszam na wyzwania:





Pozdrawiam serdecznie


8 komentarzy:

  1. Oczarowala mnie ta kartka jest cudowna.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się tam kobietko.
    Karteczka jak zawsze śliczna i smaczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna, ale.... niestety nie na nasze wyzwanie - wszystko dla faceta, ale z wyjątkiem kartek. Beatko, wychodzi na to, że to poważne problemy, sił Ci życzę Kochana, ściskam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Cokolwiek się dzieje pamiętaj, ze po deszczu zawsze przychodzi Słońce! Teraz może być już tylko lepiej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Niestety, jak już wspomniała AnetaA, Twoja praca nie spełnia wymogów naszego wyzwania - forma pracy dowolna Z WYŁĄCZENIEM KARTEK.

    PS. Karteczka urocza! A Ty Beatko trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka bardzo fajna, taka dla małego mężczyzny. Szkoda, że to kartka ... W wyzwaniu kartki niestety były wyłączone ...
    Pozdrawiam
    miesz-Anka (DT od A do Zet)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki dziewczyny - juz pisałam do Anetki, że jak najbardziej nie brać mojej pracy pod uwagę i to ja nie ogarnęłam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...