piątek, 16 czerwca 2017

Kartka ślubna wiosenna dla EKO-DECO

Ostatnio poczyniłam nową karteczke śłubną. Mega wiosenną, kolorową. Na kartce napisy z EKO-DECO: "Wszystkiego najlepszego" i "Młodej Parze". A na dokładkę ornament bluszcz.

Papiery z Galerii papieru i inne ozdoby. Jak Wam się podoba?








Karteczkę zgłaszam na wyzwania:

- bloga Artimeno "Ślubnie z tekturką"



- Bloga sklepy Cherry Moly "Ślub"



- Misz masz papierowy "Dowolna praca z tekturką"



Pozdrawiam serdecznie

Zapomniałam się Wam pochwalić, że moja przygoda z EKO-DECO wydłuża się. Zostałam członkiem Design Teamu. Jestem bardzo szczęśliwa za taką szansę i możliwość inspirowania Was nowymi tekturkami czy drewienkami.



7 komentarzy:

  1. Śliczna, pełna optymizmu kartka:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję z udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kolorowa kartka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, taka energetyczna :) Dziękuje za udział w wyzwaniu w MiszMaszu Papierowym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przeurocza i jakie słodkie kolory wybrałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba :-) Jest taka świeża i kolorowa a kwiatki współgrają z tłem. Pozdrawiam. Kasia/ DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i kolorowo. dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...